April, april, din dumma sill. Jag kan lura dig vart jag vill!

Tja.
har inet bloggat så mycket.
menmen.
Jag och maja tänkte åka på bibblo idag men det blev inte.
Ska kanske vara med henne sen.
Och det är ju första april idag.
har inte lurat nån än men typ hela klassen belv ganska så lurade när vi hade prov varje dag i veckan och skulle sluta två timmar senare på fedag pga teater. fast det var bara vår lärare som lurade oss. Hihi.
Har tråkigt som en gorilla. ^^
Ska göra nått nu. Eller nää... Kanske.
Hejs.



~ Oredigerad bild som jag blev nöjd med. Förutom att jag såg ut som en apa, aja ~


Kommentarer
Postat av: Hon som har för långt namn för att orka skriva det.

Jeffla, vad vi blev blåsta :o

2011-04-02 @ 10:38:08
URL: http://majaoo.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0