En häst som spelar Wii.

Tjenare.

Igår sov Maja och Kärstin hos mig. Vi kollade i rymden finns inga känslor - helt klart bäst! Nejmen, hihi.
Sen var vi på datan. I kanske en timme, vad vet jag?
Vid två-tiden började vi (okej, Maja och Kägga menmen) fika lite kvällsfika. Och sen bäddade vi. Så vi blev inte"färdiga" för sängdags förän halv fyra, typ. Och sen spelade vi det roliga ap-spelet!

(Jag blir lite irriterad på mig för jag måste typ beskriva allt på pricken, ha-ha!).

Menmen, vi klev upp vid tolv-tiden (sent) och gick ut och grillade korv. Här kommer lite bilder. :)

                 
(Klicka på bilderna för att få de större!)

Men nu ska jag låta Kärstin och Maja blogga lite.
Hejs.


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0