I know att it's dålig uppdatering but I try to bli bättre. ^^

HEJ.

Superdålig uppdatering, i know. ^^
men har haft "fullt upp".
Helgen spenderades med Maja.
Jag har också börjat scrapa (scrapbooking, ha-ha).
Har också beställt massa scrapbook papper.

Men lite om idag då:
Skola. Textilslöjd. På slöjden stickar jag.
En halsduk för att vara exakt.
Eller en rund halsduk. Hur ska jag förklara?
Eftersom jag har så lite tid på mig,
måste jag ta hem och sticka.
Efter skolan åkte jag och mamam till skogörans.
Där köpte (eller fick) jag tre par skor och en vit sjal.
(vet inte om jag ska behålla alla menmen).
• Ett par basketskor 8typ converse utan converse märke) i serisosa (stavning?)
• Ett par svarta tygskor.
• Några röda lite varmare skor. vet inte riktigt.

Bilder kommer kanske senare.



Ungefär en sån stickar jag.

Ska gå och sticka nu. Ha-ha!

Puss.


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0