Make over!

HELLU.

Håller på att fixa en ny bloggdesign.
Det går inte så bra men vi får hoppas att det blir fint!
Men vi får helt enkelt se om det blir bra eller inte.

Lite-om-dagen-dårå:
Vaknade kring tio.
Gick ut.
Spelade lite basket.
Gick in.
Loggade in på fb.
Kollade tv.
Spelade basket.
Gick ut.
Kom in.
Fixade i ordning lite scrapbook saker.
Åt.
Kollade tv.

Och nu är jag har vid datan.

Det har varit strålande väder ute så jag försöker vara ute! Men jag är ju typ lite halvsjuk så jag mår inte så bra.
Snart tinar all snö bort och det blir härlig sommar!
Fastvåren är helt underbar också. ^^

Pusshej.


Kommentarer
Postat av: Tove ♥

sv - Kul att du vill vara med! Meddelar dig sen när vinnarna ligger uppe på bloggen :) Vad händer hos dig då?

2011-04-24 @ 19:42:33
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0