You're so beautiful and I'm eating pizza everydayy.

Tjena på er.

Hann inte uppdatera igår.
Jag var ute och skottade snö,
var hos Maja.
Hon råkade ställa sig på sin plattång så hon fick brännmärken.
- Ajajaj!

Idag vaknade jag för typ en halvtimme sen.
Först ville jag inte kliva ur sängen men när mamma sa att mina scrapbook - saker hade kommit och att hon skulle hämta dom nu klev jag upp. Jagärsomjagär.

Och nu vill pappa att jag och han ska damtorka mitt rum. Iochförsig bra att han hjälper till så jag slipper göra det själv men det bästa hade varit att inte göra något alls...

Efter det ska jag till bibblan och låna förtsättningen (om den finns) av AIRHEAD. Bra bok, tumme upp. Fast liiiite konstig måste jag erkänna.

Efter lunch ska jag och pappa till Sammakko. Jag försöker få tag på Emilia men det går inte bra. ): Jag ringde hem till henne men då sa malin (min kusin, hennes mamma) att honhade sovit över hos en kompis och att hon skulle säga att jag har ringt. Men jag skickade (för säkerhetsskull) ett mejl till henne på gosupermodel.

Intressant att läsa om? JAG VET!
Nejmen jag ska göra ganska mycket saker idag så tänkte att ni skulle få läsa lite.



~ Hade ingen bild. En biild på Vanessa från 2009 typ ~


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0