Calling out.

Hej alla glada. Och sura med för den delen.
Sitter här och försöker få till en bra spotify-lista.
Den känns så tom! Har nämligen börjat om på en ny.
Väldigt intressant. ^^ Oh, ja.
Men idag var det ju första skoldagen. Ganska tråkigt.
Vi bytte bänkplatser också - dessutom fick vi bestämma själva var vi skulle sitta. Som en provomgång. Jag sitter längst bak med Maja och Max.

Sen fick vi våra europa prov rättade. Jag hade 73 av 74. :D
Okej... Alla mina inlägg har börjat bli så tråååkiga! Fattar inte ens att nån läser min blogg. Ha-ha. Fast fortsätt ändå!
Well, nu ska jag (inte hitta på nått som jag alltid skriver) se om jag hittar nått nytt kul på nätet.


Bajbaj.


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0