Idag känns det bra.

Tjena alla små fillurer i smultronskogen.

Sitter framför datan och har seriöst INGENTING att göra.
Fett jobbigt asså. Snart har jag slösat bort halva mitt liv på datan...
Eller jo en sak gör jag ju; Försöker hitta en bra låt till avslutningen som är om fem veckor.
Åh, vad kul att få sommarlov! Och till hösten ska jag troligtvis byta skola men det är inte säkert.
Varför ska det vara så svårt att välja en bra (som inte så svår och som de flesta vill ha) låt?
Snart ska jag plocka undan alla scrapbookingsaker jag, Liv och Kärstin använde igår.


Flummig bild. (och sådär sminkar jag mig inte normalt ha-ha. Det var inför en konståkningstävling).

Puss.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0