Dag 3 - Tio sanningar om mig själv.

Okej. Skriver mer FAKTA. Sanninagr är så svårt att komma på. :P

1. Jag heter Matilda. Weird typ?
2. Går i konståkning men det börjar bli tröttsamt.
3. EH, längtar att få åka till London eller New York. Helst dit men någon annanstans (utomlands då) hade också varit himla roligt. (y).
4. Är beroende av datan, spec Avalanche på nitrome.com.
5. Tuggummi, godis å annat smaskens = <3
6. Älskar King of Queens och andra bra serier.
7. Fuck You - Cee Lo Green är en av min favvolåtar.
8. OnePiece är supersköna och mysiga att ha på sig, så de så!
9. Jag gillar att kolla på andras bloggar.
10. JAG ÄR BÄST!

Okej, det var allt. Puss.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0