Scandic hotell.

Godkväll. Det är väldigt dålig uppdatering för att jag är på konståkningstävling i Skellefteå. Den var i morse. Kom trea. :3 Jag, Sandra och Alva hade jätteroligt där. Asså de två går i min konståkningsgrupp.

Igår på gympan (i skolan) så stukade jag tummen. Dagen innan tävlingen menmen. Vid ett-tiden åkte vi med tåget till Luleå och från Luleå med dubbeldäckare till Skellefteå. På bussen nsatt jag å Sandra å svamlade. Vi tog kort på skor, bakhuvuden å de. Vi har några bilder på folk vi inte känner ni kan se sen, kanske. :P

Idag vid nio-tiden åkte vi till ishallen. Jag kollade när Alva å Sandra tävlade. Sedan kollade de när jag tävlade. Det var jättepinsamt för min skiva hakade upp sig JÄTTEmycket så tillslut ropade en av dommarna att jag skulle komma dit. Så började hon prata i en walkie-talkie med han som skötte cd-spelaren, thihi.  Efter det så åkte vi på stan. Jag köpte (eller rättare sagt pappa köpte) två linnen, en tröja, ett par leggins, ett par rosettklämmor och en college-tröja.
Men nu ska jag å Sandra härja på hotellet. Hälsa oss lycka till!
kram.

Kommentarer
Postat av: vanessa

lycka till ! :D<3

2011-02-12 @ 21:10:53
URL: http://chockodile.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0