Kan någon göra en header åt mig?

Hej. Kom hem från skolan för typ fyrtio minuter sen.
Har just fikat två rost mackor och O'boy.
Idag på skolan ahde vi bad. Vi skulle simma crawl-sim (vilket jag suger på menmen). Då skulle vi dyka i och simma. Men när jag hoppade i så fick jag lock i örat men det släppte och började göra jätteont så jag kunde inte vara med :(

Föressten, är det någon som vill hjälpa mig att göra en header? Jag suger på att göra egna. Den jag har nu gjorde jag bara snabbt. För den är riktigt ful.
Behöver hjälp här, tack!

Bara för att jag är snäll så ska ni få lite bilder så inlägget blir roligare.


Någon hund någonstans, haha, Det var i alla fall förra sommaren.


Någon hundvapl (collie).


MYSPYS!
Ska plocka den rena disken ur diskmaskinen nu, vi hörs.

/MATILDA.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0