Man får ta folk som de är, inte som amn vill att de ska vara.

Hej. Som sagt har jag en "bloggpaus" så uppdatering är lite seeeeg.

Idag var jag med Alva efter skolan. Vi skapade en blogg ----> www.matildaOalva.blogg.se Designen är långt ifrån klar men vi hann inte göra nå mer.
Typ tio minuter innan jag skulle hem från Alva kom Maja dit. Då fotate vi lite med Alvas canon eos 1000d. Vill också ha en systemis! ♥

Om ca tio minuter så ska jag åka till malmberget och bowla. Vi ska dit för någon avslutningsgrejs med konståkningen. Känner mig väldigt, väldigt trött just nu så har ingen lust att bowla i två timmar! Men hoppas det blir kul iallafall. Så på Emilias blogg att hon skulle dit och hon är ju kul att vara med. ;)


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0